Re-Act logo og link til forsiden




re-act er sat i verden for:(Mission)

  1. Generelt: At hjælpe virksomheder, organisationer og mennesker med at opfylde deres drømme, visioner og mål, gennem de strategier de eksekverer og de kulturer de skaber, i deres bestræbelser på at lykkes.
  2. Specifikt: At hjælpe virksomheder og organisationer med at udvikle og aktivere de organisationskulturer der understøtter strategierne, udvikler lederskab og skaber plads til passion og innovation.
  3. Individuelt: At hjælpe ledere og medarbejdere med at lykkes som professionelle mennesker i de organisationer de virker i.

re-act´s vision:

  1. At medvirke til at styrke og fremtidssikre det danske erhvervsliv, så det med udgangspunkt i de fantastiske mennesker, det har ansat, kan vedblive med at blomstre, innovere og tjene penge i et stadigt mere konkurrencepræget internationalt marked.
  2. At være en værdifuld og fortrolig sparringspartner for kunder og samarbejdspartnere.
  3. At udvikle fremtidens organisationskultuerer, så de både er økonomisk, miljømæssigt og menneskeligt bæredygtige.

re-act bygger på følgende grundantagelser:

  1. Alle mennesker og organisationer rummer et uforløst potentiale, som kan udvikles og virkeliggøres i samspil med de rette sparringspartnere.
  2. Tillid, kommunikation, samarbejde og kompetence er byggestenene i enhver organisationskultur, og jo mere der er af hvert af disse elementer, jo nemmere har virksomheden ved at skabe positive resultater.
  3. Enhver organisationskultur bygger på ubevidste grundantagelser, som organisationen ikke selv kan se, og som den handler ud fra.

Re-act´s etiske kompas:

  1. Mod: Mod til at tale, når noget skal frem. Mod til at handle, når der skal handles. Mod til at sige fra, når noget strider mod vores værdier.
  2. Ansvar: For vore egne handlinger og holdninger. For at gennemføre det vi har sat os for, og lovet. For at sige til og fra når det påkræves.
  3. Nærvær: Vi er hos dem vi arbejder med. Vi lytter, observerer og giver feedback. Vi involverer os og bliver ved, til opgaven er løst.
  4. Tillid: Vi har tillid til menneskers evne til at ville det bedste, gøre det bedste og tænke det bedste. Vi skaber win-win situationer med vore samarbejdspartnere og kunder.

 

Mach01.com Logo - det grafiske bureau bag dette website