re-act er sat i verden for:(Mission)
- Generelt: At hjælpe virksomheder, organisationer og mennesker med at opfylde deres drømme, visioner og mål, gennem de strategier de eksekverer og de kulturer de skaber, i deres bestræbelser på at lykkes.
- Specifikt: At hjælpe virksomheder og organisationer med at udvikle og aktivere de organisationskulturer der understøtter strategierne, udvikler lederskab og skaber plads til passion og innovation.
- Individuelt: At hjælpe ledere og medarbejdere med at lykkes som professionelle mennesker i de organisationer de virker i.
re-act´s vision:
- At medvirke til at styrke og fremtidssikre det danske erhvervsliv, så det med udgangspunkt i de fantastiske mennesker, det har ansat, kan vedblive med at blomstre, innovere og tjene penge i et stadigt mere konkurrencepræget internationalt marked.
- At være en værdifuld og fortrolig sparringspartner for kunder og samarbejdspartnere.
- At udvikle fremtidens organisationskultuerer, så de både er økonomisk, miljømæssigt og menneskeligt bæredygtige.
re-act bygger på følgende grundantagelser:
- Alle mennesker og organisationer rummer et uforløst potentiale, som kan udvikles og virkeliggøres i samspil med de rette sparringspartnere.
- Tillid, kommunikation, samarbejde og kompetence er byggestenene i enhver organisationskultur, og jo mere der er af hvert af disse elementer, jo nemmere har virksomheden ved at skabe positive resultater.
- Enhver organisationskultur bygger på ubevidste grundantagelser, som organisationen ikke selv kan se, og som den handler ud fra.
Re-act´s etiske kompas:
- Mod: Mod til at tale, når noget skal frem. Mod til at handle, når der skal handles. Mod til at sige fra, når noget strider mod vores værdier.
- Ansvar: For vore egne handlinger og holdninger. For at gennemføre det vi har sat os for, og lovet. For at sige til og fra når det påkræves.
- Nærvær: Vi er hos dem vi arbejder med. Vi lytter, observerer og giver feedback. Vi involverer os og bliver ved, til opgaven er løst.
- Tillid: Vi har tillid til menneskers evne til at ville det bedste, gøre det bedste og tænke det bedste. Vi skaber win-win situationer med vore samarbejdspartnere og kunder.