Her kan du se nogle af de værktøjer vi arbejder med
insights discovery
- Er ikke bare endnu et profilværktøj, men et helt univers, der med udgangspunkt i Carl Gustav Jungs teorier om personlighed og præferencer åbner for menneskers forståelse af deres egne og andres handlemønstre.
- Det er samtidig et ekspanderende univers, fyldt med specialdesignede workshops, der hjælper mennesker i virksomheder og organisationer med at lykkes med deres kommunikation, samarbejde og arbejdsprocesser - og med at forstå hvorfor.
- Insights farverige univers tilbyder en direkte adgang for alle typer af medarbejdere og ledere i en organisation, til at forstå sig selv, og til at forstå hvordan de er forskellige fra deres kolleger, og til at omsætte denne forståelse til handling i hverdagens kommunikation og samarbejde.
Kulturanalyseværktøj
- Tager udgangspunkt i en ny kulturanalysemodel, som er udviklet i forbindelse med et MBA-speciale, der integrerer Edgar Scheins kulturanalysemodel med Mary Jo Hacth´s og Majken Schultz´s mere procesorienterede model.
- Denne model gør det muligt at analysere både de kulturudviklingsprocesser der foregår i enhver organisation og de grundlæggende antagelser, værdier, artefakter og symboler som disse processer skaber.
- Det giver os et værdifuldt analyseværktøj, der hjælper både os og Jer, vore kunder, med at skabe klare, valide, metodisk velfunderede og konkrete analyser, der kan omsættes til udviklingsplaner for en mere hensigtsmæssig kultur i Jeres organisation.
Konceptmagerværktøjer
- Er en serie af værktøjer, som er udviklet til vores konceptmageruddannelse. De bygger dels videre på kendte værktøjer, som fx Disney´s kreativitetsmodel, dels består de af helt unikke værktøjer. Hvis du vil vide mere om uddannelsen og dens elementer, så klik her.
Andre Værktøjer
Nedenstående værktøjer og redskaber er udviklet i forbindelse med processer, workshops og uddannelsesforløb - hvis du har spørgsmål til dem er du velkommen til at kontakte os her.